abonneer nu
Lokaal autonieuws

Autopalace Rijkmans wint Opel Klanttevredenheid Award

Geplaatst op maandag 12 maart 2018 11:05
  • © Wilbert Bijzitter

  • © Wilbert Bijzitter

pinterestmail

Steenwijk - Opel-dealer Autopalace Rijkmans in Steenwijk heeft voor de derde achtereenvolgende keer de felbegeerde Opel Klanttevredenheid Award (OKA) in de wacht gesleept. Het bedrijf ontving deze onderscheiding naar aanleiding van de uitstekende klanttevredenheidsscore in 2017.

De OKA wordt uitgereikt aan Opel-dealers die zeer hoog scoren in de Opel klanttevredenheidsenquêtes, die worden verstuurd na aflevering van een nieuwe Opel of na serviceonderhoud/reparatie. Uiteindelijk komt het er daarbij op neer dat de betreffende dealer door de klant wordt aanbevolen bij vrienden/familie. De resultaten zijn gemeten in de periode van juli tot en met december 2017.

'Tevreden klant is blijvende klant'

Henk Alberts van Autopalace Rijkmans ontving de award uit handen van Johan Claassen, Algemeen Directeur bij Opel Nederland. ‘Onze dealers focussen zich volledig op klanttevredenheid om daarmee klanten te behouden en onze klanten ambassadeur te maken van het merk. Een tevreden klant is veelal een blijvende klant. Het doel van de OKA-uitreiking is om Autopalace Rijkmans en zijn medewerkers te belonen voor hun succesvolle werkwijze, die leidt tot een zeer hoge klanttevredenheid’, aldus Claassen.

whatsappTip de redactie via WhatsApp! Voeg 'Steenwijker Courant' toe als contact in uw telefoon, 06-5751 5176, en stuur ons uw tips, foto’s en video’s.