abonneer nu
stoel logo
UIT+Cultuur
steenwijkercourant.nl
03-11-2017 20:15
Van Parijs naar Berlijn, via Meppel en weer terug. Kris kras door het knarsende en piepende Europa zegt Ellen ten Damme: “Cha...
04-11-2017 20:15
Beste mensen, omdat ik het zo fijn vind om voor u op te treden speel ik ‘De Afterparty’. Ik zou dan ook vereerd zijn als u ...
10-11-2017 20:15
Mezzosopraan Tania Kross presenteert haar eigen versie van haar lievelingsopera ‘Carmen’, speciaal voor haar herschreven en...
11-11-2017 20:15
De formule van Cabarestafette is al 30 jaar simpel en doeltreffend: drie uiteenlopende voorstellingen van aanstormende talenten...
dossiers
Schiphol wil in de toekomst ongeveer 10.000 vluchten naar Lelystad Airpo...
Zorggroep Oude en Nieuwe Land, dat zich richt op ouderenzorg in de omgev...
RTV Meppel, RTV Drenthe en de Meppeler/ Steenwijker Courant van Boom reg...
Actueel

Ecco Point bij Zijlstra Schoenen

Geplaatst op zaterdag 8 september 2007 08:00
pinterestmail

STEENWIJK – Zijlstra Schoenen aan de Oosterstraat heeft sinds kort een Ecco Point. In de schoenenzaak is een stellage met een presentatie van louter schoenen van het merk Ecco. ‘We hadden al schoenen van Ecco in ons assortiment, maar er is nu een aparte presentatie van dit gerenommeerde kwaliteitsmerk‘, zegt eigenaresse Hieke Zijlstra.

‘Het doel van deze Ecco Points is een uniforme merkuitstraling te creëren. Door één duidelijke, gemeenschappelijke boodschap en benadering uit te dragen, kan Ecco de identiteit en het merk versterken‘, licht zij verder toe. Ecco heeft zelf een winkelketen en nu dus ook Ecco Points in andere schoenenzaken, zoals Zijlstra Schoenen. ‘Tevens zorgt het voor een uniforme uitstraling en herkenning bij de consument.‘ Het team van Zijlstra Schoenen, dat bestaat uit Hieke Zijlstra, Joyce de Jong, Trijntje Meijer, Cathrien Wijbenga en Frouwkje de Geit, is enthousiast over het merk. Joyce de Jong: ‘De doelgroep bestaat uit mannen en vrouwen tussen 20 en 40 jaar, heeft een uitgebalanceerde actieve levensstijl, is kwaliteitsbewust en vindt kleding belangrijk en stelt steeds dezelfde eisen aan zijn of haar schoeisel, ongeacht of dit nu voor het werk, vrijetijdsdoeleinden of voor outdoor is.‘ Om Ecco Point te introduceen, heeft Ecco samen met Zijlstra Schoenen een actie. Wie een paar Ecco casual damesschoenen bij Zijlstra Schoenen past, maakt direct kans op een lang weekeinde voor twee personen naar Milaan. De winnaars vliegen naar de Italiaanse modestad, verblijven in een prachtig hotel en kunnen genieten van deze stad vol mode, design, historie en kunst. Deze actie is geldig tot en met 14 oktober. Wie een paar Ecco schoenen/laarzen uit de Supreme collectie koopt, maakt niet alleen kans op deze reis, maar krijgt het nieuwste nummer van Jan magazine cadeau. Deze actie loopt tot en met zaterdag 6 oktober. Het is dus interessant een kijkje te nemen bij Zijlstra Schoenen. Naast Ecco heeft de zaak gerenommeerde merken als Geox, Mephisto, Clarks, Rieker en Tamaris.

whatsappTip de redactie via WhatsApp! Voeg 'Steenwijker Courant' toe als contact in uw telefoon, 06-5751 5176, en stuur ons uw tips, foto’s en video’s.
LAAT EEN BERICHT ACHTER

U moet zijn ingelogd om een bericht te kunnen plaatsen. Log in of registreer je om een reactie te kunnen plaatsen.