abonneer nu
dossiers
Schiphol wil in de toekomst ongeveer 10.000 vluchten naar Lelystad Airpo...
Mag basisschool ’t PuzzelsTuk in Tuk blijven of moet ze verhuizen naar...
In 2005 is het bestemmingsplan Eeserwold, het bedrijventerrein langs de ...
Ook in Steenwijkerland zijn op 21 maart 2018 de gemeenteraadsverkiezingen.
Actueel

Rendo uitgeroepen tot meest klantgerichte netbeheerder van Nederland

Geplaatst op dinsdag 18 april 2017 14:36
  • Rendo-directeur Eddy Veenstra. © Daan Prest

pinterestmail

Meppel - Rendo is aan de hand van 13.000 klantevaluaties door consultancybureau BearingPoint uitgeroepen tot meest klantgerichte netbeheerder van Nederland.

Voor de vijfde keer op rij, heeft BearingPoint een grootschalig onderzoek uitgevoerd om erachter te komen welke bedrijven hun klanten de beste ervaringen bieden.

Onderzoekers hebben in kaart gebracht welke bedrijven uitblinken in klantgerichtheid. Twaalf bedrijven, verdeeld over evenveel sectoren, steken met kop en schouders boven hun branchegenoten uit. Met een analyse van de resultaten per bedrijf kon vervolgens het kaf van het koren worden gescheiden.

Het Zweedse automerk Volvo wist de hoogste score te behalen dit jaar. Naast Volvo wonnen in hun respectievelijke branches de volgende organisaties: RegioBank, Univé, DSW, Simyo, XS4ALL, HEMA, Coolblue, Greenchoice, Rendo Netwerken, D-reizen en KLM.

Eddy Veenstra, algemeen directeur van Rendo is trots op het behaalde resultaat: “Dit zegt iets over de betrokkenheid en inzet van onze medewerkers !”

whatsappTip de redactie via WhatsApp! Voeg 'Steenwijker Courant' toe als contact in uw telefoon, 06-5751 5176, en stuur ons uw tips, foto’s en video’s.
LAAT EEN BERICHT ACHTER

U moet zijn ingelogd om een bericht te kunnen plaatsen. Log in of registreer je om een reactie te kunnen plaatsen.